10 Mayıs 2013 Cuma

REİKİ UYGULAYICISI OLABILIRMİYİM:

Reiki Uygulayıcısı Olabilirmiyim?

Reiki öğrenmek ve uygulayıcı olmak için hiç bir kıstas veya gereksinim yoktur. İsteyen herkes Reiki uygulayıcısı olabilir. Herhangi bir bilgiye ihtiyaç duyulmaz. Eğitim/Uyumlamasını alarak hemen Reiki'yi ...kullanmaya başlayabilirsiniz.


Reiki Eğitimini Nasıl Alabilirim?

Reiki eğitimi almak hızlı ve basit bir süreçle başlar. Yakından veya Uzaktan Reiki eğitimi alabilirsiniz.

Uzaktan veya Yakından Eğitim Sürecini Açıklarmısınız?

Eğitim 2 bölümden oluşmaktadır. İlk bölümü genel reiki bilgilerinin ve nasıl kullanıldığı ile ilgili bilgilerin anlatıldığı aşamadır. İkinci bölüm ise, uyumlama adını verdiğimiz sizde reiki kanalının açılmasını sağlayan işlemdir. Yakından ve Uzaktan eğitim arasındaki fark ilk bölümdedir. Yakından eğitim aldığınızda Master size kitapçıktan kullanımını anlatır. Uzaktan alındığında bu kitapçık size gönderilir ve siz incelersiniz. İkinci bölüm olan uyumlama kısmında bir fark yoktur. Reiki uyumlamaları zaman ve mekan kavramı olmadan çalışmaktadır. Bu aşamalardan sonraki aşamalarında Uzak veya Yakından farketmeden tüm sorularınız için reiki masterınızdan tam bir destek alırsınız.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder