1 Mayıs 2013 Çarşamba

NİYET UYUMLAMALARI:

NİYET UYUMLAMALARI

Her şey enerjidir ve her şey yalnızca bundan ibarettir. İstediğin gerçekliğin frekansına uyumlandığında; bu gerçekliği yaşamaktan başka bir şey gelmez elinden. Başka yolu yoktur. Bu bir felsefe değil fiziktir. – Albert Einstein -

Evrende her şey enerjidir ve her enerjinin kendisine özel bir frekansı vardır. Her düşüncemiz, her isteğimiz ve en önemlisi her niyetimiz mıknatıs özelliği olan enerjilerdir. Her bir niyetin kendisine özel bir vibrasyonu vardır ve siz yaptığınız olumlamalarla, imgelemelerle, enerji çalışmaları ile aslında bu niyetin vibrasyonuyla uyumlu hale gelmeye çalışıyorsunuz.

Siz niyetinizle aynı titreşime sahip olunca artık niyetiniz hayatınıza kolaylıkla ortaya çıkıyor yada başka bir deyimle benzer titreşimler birbirini çeker yasası gereği niyetinizi hayatınıza çekiyorsunuz. Ancak niyet çalışmaları yaparken isteklerinizi elde etmeniz için bilmeniz gereken 4 tane önemli konu vardır.

Herhangi bir konuda niyet ederken o konuda korkularınız yada olumsuz inançlarınız varsa niyetinizi gerçekleştirmeniz kolay olmayacaktır.Bu nedenle bir konuda niyet etmeden önce niyetinizle ilgili bir enerji temizliği yapmanız gereklidir. Biz buna kısaca niyet temizliği diyebiliriz. İkinci olarak auranızın yani enerji alanınızın temiz olması çok önemlidir.

Eğer olumsuz enerjilerle yüklenmişseniz benzer enerjiler birbirini çeker yasası gereği iyi bir niyeti hayatınıza çekmeniz mümkün olmayacaktır. Eğer siz olumlu enerjilerle titreşiyorsanız olumlu şeyleri hayatınıza daha kolay çekersiniz.

Üçüncü olarak niyetinizi hayatınıza kabul etmelisiniz. Bir şeyi doğru şekillerde isteyebilirsiniz ancak onu hayatınıza kabul etmiyorsanız size gelir, siz geldiğini anlamadan teyet geçer gider. Buna iyi ve güzel şeyleri hayatınıza çekmek ancak hayatınıza kabul etmemek diyebiliriz. Son olarak ise niyetiniz gerçekleşince olumsuz inançlar yada korkularla gerçekleşen sonucu tersine dönüştürmemeniz önemlidir.

İyi şeyler uzun sürmez, fazla gülersen ağlarsın, ne zaman iyi bir şey olsa arkasından kötü şeyler olur gibi inançları olanlar iyi şeyleri elde etseler bile bunların tadını uzun süre çıkartamazlar. Yani niyetinizin sonuçlarının korunması da çok önemlidir. İşte 2012 senesinin sonunda çok özel bir uyumlanma programı yapacağız. Niyet enerjisi uyumlaması 5 farklı özelliği olan bir uyumlamadır. Bunlar;


1- Niyetinizin enerjisini temizler. Yani ettiğiniz niyetle ilgili korkularınızın ve olumsuz inançlarınızın enerjisini temizler.
2- Auranızı temizler ve pozitif enerjilerle yükler.
3- Niyetlerinizi hayatınıza daha kolay kabul etmenize yardım eder.
4- Niyetiniz gerçekleşince, niyetinizin korunmasını sağlar.
5- Uyumlamanın en önemli özelliği ise istediğiniz niyetin enerjisinin auranıza yüklemesidir. Bu şekilde niyetinizin frekansına uyumlanmış olursunuz ve niyetinizi çok daha kolay hayatınıza çekersiniz.
SAĞLIK NİYETİ UYUMLAMASI;
Tamemen sağlıklı olmaya ve sağlığımı en iyi şekilde korumaya niyet ediyorum.
REFAH NİYETİ UYUMLAMASI;
Hayatımdaki bolluk ve bereketin olabilecek en üst düzeyde artmasına niyet ediyorum.
ŞANS NİYETİ UYUMLAMASI;
Şanslı bir insan olmaya ve şansımın bana her durumda yardım etmesine niyet ediyorum.
MUTLU EVLİLİK NİYETİ UYUMLAMASI;
Mutlu ve sevgi dolu bir evliliğimin olmasına niyet ediyorum.
BAŞARI NİYETİ UYUMLAMASI;
İş hayatımda en yüksek başarıyı göstermeye ve insanların başarılarımı takdir etmesine niyet ediyorum.
ARINMA NİYETİ UYUMLAMASI;
Hayatımdaki, zihnimdeki ve enerji alanımdaki tüm negatif enerjilerin temizlenmesine, arınmasına niyet ediyorum.
KORUNMA NİYETİ UYUMLAMASI;
Tüm negatif enerjilerden, psişik vampirliklerden ve olumsuz enerji bağlarından korunmaya niyet ediyorum.
UZAKLAŞTIRMA NİYETİ UYUMLAMASI;
Bana bilinçli bir şekilde zarar verebilecek ve hayatımı kötü etkileyebilecek tüm insanların kolaylıkla hayatımdan uzaklaşmalarına niyet ediyorum.
FIRSATLAR NİYETİ UYUMLAMASI
Karşıma harika fırsatların çıkmasına ve bunları en iyi şekilde değerlendirmeye niyet ediyorum.
PSİŞİK YETENEK NİYETİ UYUMLAMASI
Sezgisel yeteneklerimin artmasına ve ruhsal güçlerimin yükselmesine niyet ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder