5 Şubat 2017 Pazar


HAYATIMIZI KORKULAR YÖNETİR:

Çoğunlukla hayatımızı korkular yönetir. Yaşadığımız bu korkular ilişkilerimizi, maddi olanaklarımızı, başarılarımızı, aile yaşantımızı ve bazen de fiziksel ve ruhsal sağlığımızı tehdit ederler.
Korkular içlerinde çok yoğun duygular barındırır ve unutmamak gerekir ki duyguların ciddi bir çekim gücü vardır.
İşte bu yüzden korktuklarımızı hayatımıza hızla çekeriz!
Bir örnekle -açıklamak gerekirse, korkumuz kaybetme korkusu olsun. Kişi, elindekini kaybedeceğine (sevgili, eş, çocuk, anne, baba, iş, başarı, para… v.s.) dair yoğun ve endişeli bir tutum sergiler. Bu tutum bir süre sonra o kadar artmaya başlar ki, kişi gerçekten korkularını yaşar. Böylece artık kaybetme korkusu ile ilgili gerekli referansları bilinçaltı kayıt altına alır.
Kişinin kaybetme ile ilgili referansları çoğaldıkça, artık onun inanç kalıbı “ben elimdekileri mutlaka kaybederim” olur.
Peki korkularımızı dönüştürmek için neler yapabiliriz?
Profesyonel bir yardım almak gerekiyor birçok meslekdaşlarımız kişi kendide başarır dedilersede gelen danışanlarım bunun aksini yaşıyanlar oldugunu ispatı oluyor...
korkular 3 ila 5 dak. da alınmakda birdaha tekrarı olmuyor.
REİKİENERJİ NİLGÜN:
BİLİNÇALTI UZMANI VE TERAPİSTİ:
BIOENERJİ UZMANI:
KUANTUM KOÇU VE TERAPİSTİ :
MELEK KOÇU:
REFLEKSOLOJI UZMANI:
AKAPUNSUR UZMANI:
İLETİŞİM :05394515153

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder